Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Recommended Posts

Публикувано

Идиотите от ментел са направили нещо с нет-а, така че и при грешни настройки да може да се свързва. SBSettings го спира, но има бъг-че в цялата работа:

Мupo, килобайтите се "промъкват" през GPRS линията ако ползваш Wi-Fi и не е стабилна връзката. Аз постъпих соломоновски и звъннах да ми спрат нет-а напълно, като има опция при нужда да си го поискам обратно.

П.П. При мен минималното първоначално таксуване е 100kb - стотина влизания на месец с промъкнал се 1kB= 10МБ.

Кофти е да даваш и една стотинка за нещо което не ползваш реално!

Публикувано

И аз след 10-те лева, които навъртях без да съм ползвал шибаната им услуга, звъннах и ми го спряха генерално от там. Направи ми впечатлени обаче, че съм имал сесии по 600-700 секунди, което е много...

Публикувано
drank, толкова ли ти е проблем навъртането на някакви мизерни стотина килобайта, че го правиш на такъв проблем?

Не, mupo, не са ми проблем няколко килобайта, просто ме дразни, когато нещо трябва да работи ей така, а работи иначе . Всеки луд с номера си :-)

Не държа да продължавам темата, просто исках да знам дали някой е открил решение, явно не.

ПС:

Идиотите от ментел са направили нещо с нет-а, така че и при грешни настройки да може да се свързва. SBSettings го спира, но има бъг-че в цялата работа

Това беше и моята първа мисъл по въпроса, но след това се зачудих дали M-Tel могат така да променят нещо в мрежата си, така че то да се отрази на работата и настройките на телефона. Според мен телефона инициира връзката към APN-а и ако са грешни настройките, то би трябвало самият телефон да не може да ризолвне адреса. Но може и да греша и наистина M-Tel да са причината.

Поздрави

Публикувано
drank аз си спирам мобилния чрез SBSettings и винаги си имам Data IP, но страници не ми се отварят, времето не ми се обновява => е спрян.

Въпреки това в Usage ми се навърта трафик, който не зная откъде и за 1 месец е < 100Kb за Sent и < 100Kb за Received.

Щото ни цакат мобилните оператори!!!

Как така няма да може да ми спрат нета...

и аз допреди малко имах някви 2КБ инкаминг, врътнах едно разговорче по скайп през безжичние и после гледам хопааа - 7Кб... айде то реално 7КБ ме боли .... нали за тях ама знам ли утре като се сабудя може да са 20МБ:rolleyes:

Публикувано

Да споделя и аз малко впечатления.

Когато го купих телефона изобщо не знаех за този трафик, който се върти незнайно откъде. Разбира се не бях пуснал автоматично да ми проверява мейла и не влизах в програмите, които се нуждаят от нет. И какво става - след няколко часа ползване (през WiFi най-вече - за Сидия) виждам тази тема и решавам да си погледна датчика в settings/general/usage и опа - 2 мб общо навън-навътре (разбира се - сметката ми набъбна, бях я проверявал скоро преди това и имаше едни около 5лв отгоре). Имайте предвид, че не съм с план за МБ-и и ми се таксува по 2,5 (стандартната тарифа на Глобул). Тогава изключих 3g, edge, notifications, location services (въпреки че те май не влияят), както и си дооправих настройките в мейла - fetch OFF, push OFF, manually, manual.

Рестартирах брояча, оттогава до днес нямаше особени проблеми - само веднъж 1kb sent, 5kb received пак незнайно откъде, но все пак не е болка за умиране.

Преди малко без да исках стартирах от sbsettings 3г-то. Е, изключих го веднага . Решавам да проверя usage и какво се оказва: sent 98kb, received 222kb. За има-няма 3 секунди работа в 3г...

Има ли някаква нова информация по въпроса? Или съвети какво да се направи? Не ми се иска напълно да си изключвам интернета чрез оператор, все някога ми се налага да го ползвам :biggrin:

Защо по дяволите прави такива връзки към интернет и то не за малко данни, след като съм му изключил всичко, което може да черпи? Никоя програма, която се нуждае от нет не ми работи - safari, youtube, maps и тн... Имам чувството, че е от новите версии на FW - 3.1. Не съм имал предишно поколение iphone - при 3г и 2г имало ли е такива проблеми? И въобще - преди FW 3.1/3.0? Мисля си, че не нашите оператори ни цакат, а Apple ни цакат :Wink:

EDIT: действах по съветите на колегата @alxx. Нямах точния ред в plist файла и затова го добавих с копи-пейст от друг (unknown bundle). Излязоха ми настройките за APN и зададох "no edge" на първите 3 полета. Засега се държи и не прави трафик, ако има промени ще пиша.

Публикувано

При мен откакто минах на 3.1 ми прави тази шитня и се приннудих да го махна от оператора. При 2.2, 2.2.1 и 3.0 OS нямах никакви проблеми. Верно Apple ни цакат... :evil: :uzi:

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Решението на проблема е да се обадите на оператор за да ви спрат мобилния интернет. Аз съм на М-Тел и едвам успях да убедя оператора, че искам да си го спра. На него сякаш не му се вярваше, че искам да се лиша от това удоволствие да ми се обновяват апликациите сами и автоматично от мобилният интернет на М-Тел иначе нямало да работят, както до последно твърдеше геният от *88 :tease3:

Публикувано

Имайте предвид, че дори да се обадите да ви спрат мобилният интернет, периодично от централата автоматично се подновяват настройките и пак трябва да звъните :tease3:

Публикувано

Това не е вярно. Аз също звъннах и жената ме попита дали искам да ми го спрат генерално от централата. От тогава нямам проблем. От сайта им, може да се проверяват всички услуги, които се поддържат и там си преглеждам от време на време.

Публикувано

Вярно е Тони. Пак имам "промъкнати" килобайти, а го спрях преди десет дни.

Публикувано

В Cydia излезе Firewall IP, вече втори ден нито един kb не се е промъкнал

при спрянно EDGE и даже нямам data ip address присвоен.

Преди си правех 100, 200 kb, не че е кой знае колко, но...

Иначе не съм се обаждал да ми спират моб. интернет.

П.П. Сега даже и при Firewall IP да го сложа на off, пак няма трафик :confused:

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Аз съм на глобул , звъня им няколко пъти и не искат да го спрат глобално тоя нет(3г и едге).Към кой да се обърна ? Някакви препоръки че с сбсетингс пробвах , фейкапн и др нещта и не се спира , все навърта трафик.Преди ползвах телефона с вивателска карта и с голями трудности и разправии с оператора успях да ми спрат нета , но глобул ми обясняват че не могло :cry:

Публикувано

Виж си договора с глобул. Ако нямаш задължаваща клауза за предоставяне на и-нет им изискай писмен отказ за спиране. После с отказа и договора марш в КЗП и си ок.

Публикувано

няма как да имам , защото таксата ми е 5 лв и в тоя тарифен план няма интернет.Проблема е , че те ми обясняват , че глобул не ползволява да ми бъде спрян, което е пълна глупост за мен, няма ли някъв начин да ги поизплаша и да ми спрът нетя ?

Публикувано

Ако обичате, комнтарите и обсъжданията относно търговски политики на "великите" мобилни оператори – в съответната тема, направете си труда да я откриете!

:Wink::) В противен случай, при продължаване на офтопика тук или в която и да е било друга тема, ще бъда принудена да въведа ново наказание, чието ноу–хау откраднах от колега от друг форум при семинар за обмяна на опит, организиран ми с любезното съдействие на Aveliky.

Съветвам всички спамаджии и любители на офтопик, където и да са във форума, отсега да почват да тренират за бързина, грамотност и продължителност действието "copy/paste" :exclaim:

Да сте наясно – от днес всички те ще бъдат наказвани в завсимост от тежестта на провинението да направят между 100–200 пъти copy/paste в Notepad обещанието "Аз няма да спамя(да флудя, да творя офтопик и пр.) повече в този раздел/тема ", след което ще са свободни да си ходят.... :lol:

Публикувано

Сега да си опиша и моя случай:

На скоро си взех 2G 3.0.0, имах малко проблеми с него с дисплея и го дадох на ремонт на един. Върна ми го човека жив и здрав, но батерията беше се скапала (чудно защо). Питах го него дали знае нещо (колко да ми смени батериите би трябвало да разбира) и той ми каза да проверя да не съм оставил нещо включено да ми "цока" батерията (може и да се прави на ударен може и да не се, него знам). Като го дадох на него беше с O (GPRS-а), сега е с E (EDGE-то) горе до сигнала. От СБСто ми показва че ми е изключен (EDGE), ресвах телефона неколко пъти както пише в по горни постове, преинсталирах самото СБС и нищо. За трафика не ме интересува защото съм на ваучер, а иначе настройките ги имам. Та въпроса ми е, от това ли ми хаби така батерия - като го оставя преди лягане 100%, когато се събудя (7-8 часа сън), на сутринта ми е 20-30%. А "набара" ли колонки на 1 метър прави смущения се едно ще звъни, а същевременно не е пуснато нищо на него (аппс, wi fi, блутут или тем подобни...). Идеи ?

Публикувано

Виждам, че съвестно си се вслушал в предупреждението ми, и се стараeш да прилагаш наученото в "командировката", затова, макар, че пишеш не където трябва, и вероятно би могъл при по–задълбочено прилагане на тези новопридобити :biggrin: знания да се справиш и сам с малко търсене, ще ти подскажа – или сдала батерия, или нечитав рестор и ънлок, освен, ако не си качил нещо от проблеминте за батерията аппове, или не оставяш в бекграунд режим някое приложение... :biggrin:

Сещаш ли се колко още четене те чака! :biggrin::biggrin:

ПС.А за

беше с O (GPRS-а), сега е с E (EDGE-то) горе до сигнала.

ще вадя пак :spank: ! :twisted:

Публикувано

Здравейте, понеже и аз се боря от няколко дни с този проблем, и след като платих 80лв отгоре миналия месец (бях оставил недосвалени клипчете през yourtube и си ги дръпнало през edge-a :biggrin: ) , за сега само с обаждане на оператора да спре мобилният интернет ли се оправя положението ? С 3.1.2 съм , 2G . Или да тествам този новият Firewall ?

Публикувано

The Salton Sea, извинявай ама пишеш в тема с 6 страници в която са обсъдени всички възможни начини за спиране на мобилния интернет и пак задаваш същия проклет въпрос.

Прочети темата от начало до край и си направи сам изводите!

  • 4 седмици по-късно...
Публикувано

Здравейте на всички!Темата не е за временно спиране , а за глобално такова на 3г и едге-то.Имам следния проблем:искам да си спря глобално интернета от оператора, звъня им на Глобул и им обяснявам, че искам да го спра, обаче те ми казват, че това е невъзможно, постоянно ми отказват, и в офиси няколко бях и те потвърждават , че не могът да ми го спрът.Към кой да се обърна за да ми бъде спрян интернета?Помагайте , че ми писна да им давам пари за нещо което не ползвам.

С айфон 3г 8гб фабрично отключен съм.

Публикувано

Задаваш един и същи въпрос за пореден път. Предния път съм ти отговорил,ама явно не четеш!

Публикувано

За твоя проблем лично аз нямам решение. Това, което аз използвам е SBSettings и съм много доволен! Спирам Еdge, махам Push(за всеки случай), слагам различни/грешни Cellular Data настройки и не ми засича Data IP Adress...

Това, което не разбирам е как при някои работи спирането на Edge, а при други трябва генерално да се спира интернета от оператора...

1copy.jpg

Публикувано

И аз си мислех че при някой става а при други не, но скоро го спрях и на един колега, който твърдеше че на неговия телефон не се спирал по никакъв начин.

Публикувано

това получих в отговор:

Уважаеми Г-н Иванов,

В отговор на Вашето запитване Ви информираме, че предлаганите от GLOBUL мобилни телефони iPhone са конфигурирани с настройки за достъп до интернет през 2G/3G мрежата и не е възможно същите да се премахнат.

С уважение,

Милена Димитрова

Дирекция "Обслужване на клиенти"

"Космо България Мобайл" ЕАД /GLOBUL/

http://www.globul.bg/

Uvazhaemi G-n Ivanov,

V otgovor na Vasheto zapitvane Vi informirame, che predlaganite ot GLOBUL mobilni telefoni iPhone sa konfigurirani s nastroyki za dostap do internet prez 2G/3G mrezhata i ne e vazmozhno sashtite da se premahnat.

S uvazhenie,

Milena Dimitrova

Direktsiya "Obsluzhvane na klienti"

"Kosmo Balgariya Mobayl" EAD /GLOBUL/

http://www.globul.bg/

Posted At: 19.11.2009 5:42 PM

Име: ASEN

Презиме: IVANOV

Фамилия: IVANOV

E-mail: asen_pitona89@abv.bg

Телефонен номер за контакт: 0898265046

Клиент ли сте на GLOBUL: Да

Използван мобилен/фиксиран номер на GLOBUL, за който е запитването: 359898265046

Формата е попълнена във връзка с: Запитване

Тип програма, която използвате или бихте желали да ползвате: Друго

Сфера на запитването:

Марка и модел телефон:

IMEI:

Коментар: Добър ден , пиша ви , защото ми омръзна вашите представители в магазините и оператора да ми обясняват , че не могът да ми спрът интернета на телефона(айфон 3г фабрично отключен).Към кой трябва да се обърна за да ми бъде уважена молбата за спиране на услугата?В предварителния договор които съм подписал със вас не съм споменал , че искам да ползвам интернет през 3г или едге мрежата, което е и логично , аз съм на програма Gsmart-5lv, която не ползволява интернет услуги.Знам че телефона си се конфигурира сам към мрежите и затова искам да ми бъде спрян от картата.Мобилният ми номер е :+359898265046.Смятам , че молбата ми ще бъде уважена от вас.Приятен ден!

Ако не получа отговор ще съм принуден да звънна на господари на ефира и с тях пред цяла България да разнищим случая

Желаете ли да получите отговор на Вашето запитване: Да, по e-mail

Езикова версия: български

сега ще пиша пак , че тела не е от тях и искам на картата да бъде спрян, но едва ли ще се преборя :cry:

Публикувано

Като им пишеш другия път, гледай да не е по този абсурдно неграмотен начин и си направи труда да погледнеш забележката по-горе:

Ако обичате, комнтарите и обсъжданията относно търговски политики на "великите" мобилни оператори – в съответната тема, направете си труда да я откриете!

Това е последно предупреждение!

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...